РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000056567<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Асоціативний словник української рекламної лексики / ред.: Ю. О. Карпенко; упоряд.: Т. Ю. Ковалевська; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. Філол. ф-т. - О. : Астропринт, 2001. - 115 c. - укp.

Наведено результат психолінгвістичного експерименту, скерованого на виявлення асоціацій, що виникають у свідомості носіїв української мови на рекламні повідомлення. Засобами асоціювання обрано найчастотніші елементи текстів телевізійної та радіореклами (69 одиниць), на кожний з яких наведено близько 1500 реакцій.

Представлен результат психолингвистического эксперимента, направленного на выявление ассоциаций, которые возникают в сознании носителей украинского языка на рекламные объявления. Стимулами ассоциирования избрано самые частотные элементы текстов телевизионной и радиорекламы (69 единиц), на каждый с которых приведены примерно 1500 реакций.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-49

Шифр НБУВ: ВА637971 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського