Асоціативний словник української рекламної лексики / ред.: Ю. О. Карпенко; упоряд.: Т. Ю. Ковалевська; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. Філол. ф-т. - О. : Астропринт, 2001. - 115 c. - укp.Наведено результат психолінгвістичного експерименту, скерованого на виявлення асоціацій, що виникають у свідомості носіїв української мови на рекламні повідомлення. Засобами асоціювання обрано найчастотніші елементи текстів телевізійної та радіореклами (69 одиниць), на кожний з яких наведено близько 1500 реакцій. Представлен результат психолингвистического эксперимента, направленного на выявление ассоциаций, которые возникают в сознании носителей украинского языка на рекламные объявления. Стимулами ассоциирования избрано самые частотные элементы текстов телевизионной и радиорекламы (69 единиц), на каждый с которых приведены примерно 1500 реакций. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-49
Шифр НБУВ: ВА637971 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|