Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. Вип. 5 / ред.: Н. В. Гузій; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 428 с. - укp.
Викладено теоретико-методологічні засади професійно-педагогічної творчості та майстерності. Розглянуто психолого-педагогічні засади формування ціннісно-смислової професійної сфери особистості майбутнього вчителя. Розроблено модель готовності вчителя трудового навчання до естетизації шкільних приміщень. Висвітлено проблему виховної діяльності сучасного вчителя в контексті особистісно-орієнтованого підходу. Досліджено можливості ефективного застосування педагогічного спілкування в музичній освіті. Визначено критерії відбору навчального текстового матеріалу для професійно-орієнтованого читання з використанням джерел мережі Інтернет. Розкрито теоретичні аспекти проблеми формування особистісних перспектив. Наведено концептуальні підходи до формування управлінської культури у процесі післядипломної освіти державного службовця. Охарактеризовано соціальний статус народних учителів України та проблеми їх професійної самореалізації у кінці ХІХ - на початку ХХ ст. Висвітлено шляхи та засоби становлення майбутнього вчителя в процесі професійної підготовки.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"