Растригіна А. М. Педагогіка свободи: Методологічні та соціально-педагогічні основи / А. М. Растригіна. - Кіровоград : Імекс ЛТД, 2002. - 259 c. - Бібліогр.: с. 237-254. - укp.Висвітлено теоретико-методологічні аспекти свободи як необхідної передумови розвитку особистості, а також особливості зародження педагогіки свободи. Розглянуто проблему свободи та самодетермінації в сучасній психології. Висвітлено історію розвитку теорії вільного виховання у зарубіжній педагогіці Ж.-Ж.Руссо, Р.Штайнера, С.Френе, М.Монтессорі, О.Нейла, Дж.Дьюї, а також у вітчизняній педагогіці Л.Толстого, І.Горбунова-Посадова, С.Шацького, М.Чехова, Г.Ващенка, П.Блонського, М.Рубінштейна. Наведено інваріантні принципи даної теорії. Охарактеризовано гуманізацію педагогічної взаємодії як психологічну передумову вільного виховання. Освещены теоретико-методические аспекты свободы как необходимой предпосылки развития личности, а также особенности возникновения педагогики свободы. Рассмотрена проблема свободы и самодетерминации в современной психологии. Освещена история развития теории свободного воспитания в зарубежной педагогике Ж.-Ж.Руссо, Р.Штайнера, С.Френе, М.Монтессори, О.Нейла, Дж.Дьюи, а также в отечественной педагогике Л.Толстого, И.Горбунова-Посадова, С.Шацкого, М.Чехова, Г.Ващенко, П.Блонського, М.Рубинштейна. Приведены инвариантные принципы данной теории. Охарактеризована гуманизация педагогического взаимодействия как психологическая предпосылка свободного воспитания. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(0)-2 + Ч311.3
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА625645 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|