Король О. Д. Основи туристського маркетингу / О. Д. Король; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці : Рута, 2002. - 110 c. - Библиогр.: с. 109 - укp.Висвітлено основи маркетингу в туризмі. Розкрито суть його основних понять. Розглянуто туристичні потреби, зокрема, туристський попит, чинники, від яких він залежить, туристський ринок і методологію його дослідження. Проаналізовано комплекс маркетингу, який складається з його змінних чинників, зокрема, турпродукту, ціни, методів розповсюдження та просування. Освещены основы маркетинга в туризме. Раскрыто содержание его основных понятий. Рассмотрены туристические потребности, в частности, туристический спрос, факторы зависимости от него, туристический рынок и методология его исследования. Проанализирован комплекс маркетинга, состоящий из его сменных факторов, в частности, турпродукта, цены, методов распространения и продвижения. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49:Ч518я73 + Ч518.14(0)к94я73-1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА626997 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|