РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000052567<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Король О. Д. 
Основи туристського маркетингу / О. Д. Король; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці : Рута, 2002. - 110 c. - Библиогр.: с. 109 - укp.

Висвітлено основи маркетингу в туризмі. Розкрито суть його основних понять. Розглянуто туристичні потреби, зокрема, туристський попит, чинники, від яких він залежить, туристський ринок і методологію його дослідження. Проаналізовано комплекс маркетингу, який складається з його змінних чинників, зокрема, турпродукту, ціни, методів розповсюдження та просування.

Освещены основы маркетинга в туризме. Раскрыто содержание его основных понятий. Рассмотрены туристические потребности, в частности, туристический спрос, факторы зависимости от него, туристический рынок и методология его исследования. Проанализирован комплекс маркетинга, состоящий из его сменных факторов, в частности, турпродукта, цены, методов распространения и продвижения.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49:Ч518я73 + Ч518.14(0)к94я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА626997 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського