Алексєєв І. В. Банківський маркетинг як проблема дистанційної форми навчання / І. В. Алексєєв // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Дистанц. навчання у ХХІ ст.: Щорічник наук. пр. - 2001. - Вип. 27. - С. 92-96. - укp.Розглянуто дидактичний, соціальний, економічний аспекти дистанційного навчання, обгрунтовано його переваги, зокрема, на прикладі вивчення банківського маркетингу. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.29 + У010.322р3-3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|