Трададюк А. А. Психолого-педагогические и валеологические аспекты оптимальной организации физической и социальной реабилитации учеников с нарушениями функций спинного мозга / А. А. Трададюк, С. М. Вицко // Физ. воспитание студ. творч. спец. - 2004. - № 5. - С. 90-98. - Библиогр.: 7 назв. - рус.Науково обгрунтовано етапну структуру фізичної та соціальної реабілітації осіб з порушеннями функцій спинного мозку. Подано характеристику комплексу педагогічних факторів корекції та компенсації порушених параметрів їх опорно-рухового апарату. Обгрунтовано ефективність зазначеної психолого-педагогічної системи. Научно обоснована этапная структура физической и социальной реабилитации лиц с нарушениями функций спинного мозга. Дана характеристика комплекса педагогических факторов коррекции и компенсации нарушенных параметров их опорно-двигательного аппарата. Обоснована эффективность данной психолого-педагогической системы. The work gives the scientific background of physical and social rehabilitation of individuals with defects of spinal functions. There is given the characteristics of the complex of pedagogical factors of correction and compensation of defective parameters of their motor apparatus. The effectiveness of this psycho - pedagogical system is backgrounder. Ключ. слова: сложная структура дефекта, коррекция, компенсация, мотивация, физические упражнения, реабилитация, психолого-педагогические этапы реабилитации Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.638.75-541 + Ю949.2 + Ч439.6
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69873 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|