Психологічний довідник учителя : В 4 кн. Кн. 2. Е - О / ред.: С. Максименко; упоряд.: В. Андрієвська. - К. : Главник, 2005. - 111 c. - (Псих. інструментарій). - Библиогр.: с. 104-110 - укp.З урахуванням сучасного стану розвитку різних галузей психологічної науки запропоновано визначення основних понять, термінів і категорій. Наведено їх синонімічні відповідники та словник психологічних термінів. Розглянуто чинники, закономірності та умови розвитку психічних явищ та якостей особистості, наведено ефективні методи їх корекції. Показано роль учителя у формуванні моральних цінностей, світогляду та емоційної спрямованості особистості учнів, а також їх національної та громадської самосвідомості. С учетом современных достижений в различных отраслях психологической науки сформулированы определения основных понятий, терминов и категорий. Приведены их синонимы и словарь психологических терминов. Рассмотрены факторы, закономерности и условия развития психических явлений и качеств личности, предложены эффективные методы их коррекции. Показана роль учителя в формировании системы моральных ценностей, мировоззрения и эмоциональной направленности личности учащихся, а также их национального и гражданского самосознания. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2 я2 + Ч421.421 я2
Рубрики:
Шифр НБУВ: В348654 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|