Педагогічні науки : Зб. наук. пр. / ред.: М. О. Лазарєв; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С.Макаренка. - Суми, 2004. - 543 с. - укp.Висвітлено теоретичні та методологічні питання розвитку сучасної освіти, історії вітчизняного шкільництва, проблеми професійної підготовки творчої особистості та оптимізації педагогічного процесу на основі інноваційних освітніх технологій. Розглянуто питання застосування програмно-цільового методу в багаторівневій системі вищої педагогічної освіти. Проаналізовано особливості адаптації учнів молодших класів до навчання за умов різних навчальних режимів, формування творчої особистості у позакласній діяльності. Описано модульно-рейтингову систему організації навчання математики в профільній школі. Розкрито дидактичні засади впровадження нових інформаційних технологій навчання у ВНЗ, сутність і зміст педагогічної майстерності вчителя. Освещены теоретические и методологические вопросы развития современного образования, истории отечественного школьного дела, проблемы профессиональной подготовки творческой личности и оптимизации педагогического процесса на основе инновационных образовательных технологий. Рассмотрены вопросы применения программно-целевого метода в многоуровневой системе высшего педагогического образования. Проанализированы особенности адаптации учеников младших классов к обучению в условиях разных учебных режимов, формирование творческой личности во внеклассной деятельности. Описана модульно-рейтинговая система организации обучения математике в профильной школе. Раскрыты дидактические основы внедрения новых информационных технологий обучения в ВУЗ, сущность и содержание педагогического мастерства учителя. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3
Шифр НБУВ: Ж70506 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|