РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000042804<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Педагогічні науки. Стан та перспективи шкільної хімічної освіти : Зб. наук. пр. / ред.: М. О. Лазарєв; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С.Макаренка. - Суми : СумДПУ ім. А.С.Макаренка, 2005. - 207 c. - укp.

Представлено результати наукових досліджень щодо розробки методичного забезпечення сучасної хімічної освіти. Розглянуто проблеми методики викладання навчальної дисципліни у дванадцятирічній школі та питання удосконалення професійної підготовки майбутніх учителів хімії на основі використання сучасних педагогічних інформаційних технологій та з урахуванням вимог Болонського процесу. Показано доцільність застосування модульно-рейтингової системи навчання та компетентнісного підходу щодо оцінювання досягнень учнів з хімії у середніх загальноосвітніх закладах. Сформульовано концептуальні засади удосконалення та розвитку шкільного хімічного експерименту. Розроблено методику формування прогностичних умінь учнів на уроках хімії. Висвітлено досвід використання тестових завдань екологічного змісту під час вивчення навчальної дисципліни. Проаналізовано вихідний рівень функціональності хімічних знань учнів загальноосвітньої школи та особливості викладання хімії в профільних класах. Показано можливості впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу під час підготовки вчителів хімії. Висвітлено досвід та перспективи партнерства школи та ВНЗ у профільному навчанні.

Представлены результаты научных исследований по разработке методического обеспечения современного химического образования. Рассмотрены проблемы методики преподавания учебной дисциплины в двенадцатилетней школе и вопросы усовершенствования профессиональной подготовки будущих учителей химии на основе использования современных педагогических информационных технологий и с учетом требований Болонского процесса. Показана целесообразность применения модульно-рейтинговой системы обучения и компетентностного подхода к оцениванию достижений учащихся по химии в средних общеобразовательных заведениях. Сформулированы концептуальные основы усовершенствования и развития школьного химического эксперимента. Разработана методика формирования прогностических умений учащихся на уроках химии. Освещен опыт использования тестовых заданий экологического содержания в процессе изучения учебной дисциплины. Проанализирован исходный уровень функциональности химических знаний учащихся общеобразовательной школы и особенности преподавания химии в профильных классах. Показаны возможности внедрения кредитно-модульной системы в процесе профессиональной подготовки учителей химии. Освещен опыт и перспективы партнерства школы и ВУЗ в профильном образовании.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р21 я43(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА667386 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського