Дмитриев С. В. Методы образовательного обучения в сфере физической культуры? / С. В. Дмитриев // Физ. воспитание студ. творч. спец. - 2005. - № 3. - С. 81-97. - Библиогр.: 5 назв. - рус.Зазначено, що семантикою пронизані наука, мистецтво, педагогіка, психологія людини. Однак у традиційній дидактиці вказана проблема не знайшла достатнього висвітлення. Проаналізовано побудову "живих рухів" як соціокультурний семантичний об'єкт. Указано, что семантикой пронизаны наука, искусство, педагогика, психология человека. Однако в традиционной дидактике данная проблема не нашла достаточного освещения. Проанализировано построение "живых движений" как социокультурный семантический объект. Science, art, pedagogics, psychology are possessing with a semantic feature. However, the given problem hash't been covered enough in the traditional didactics. The aim of this article is the conception of living movements as a social-cultural semantic object. Ключ. слова: построение креативно-двигательных действий, рефлексивные механизмы Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511р30-25
Шифр НБУВ: Ж69873 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|