Барабанова Г. В. Методика навчання професійно-орієнтованого читання у немовному ВНЗ : Моногр. / Г. В. Барабанова; М-во освіти і науки України. Наук.-метод. центр. - К. : ІНКОС, 2005. - 314 c. - англ.Розглянуто питання формування читацької компетенції в процесі навчання читання професійно-орієнтованої автентичної літератури англійською мовою на основі когнітивно-комунікативного підходу. Проаналізовано новітні досягнення вітчизняних та іноземних дослідників, зокрема американських, методики викладання іноземних мов у немовному ВНЗ на сучасному етапі. Висвітлено особливості формування лексичних навичок читання текстів академічного і науково-технічних реєстрів, анотування та реферування професійно-орієнтованих текстів. Наведено критерії оцінки комунікативної компетенції у професійно-орієнтованому читанні. Рассмотрены вопросы формирования читательской компетенции в процессе обучения чтению профессионально-ориентированной автентичной литературы на английском языке на основе когнитивно-коммуникативного подхода. Проанализированы новейшие достижения отечественных и иностранных исследователей, в частности американских, методики преподавания иностранных языков в неязыковом ВУЗ на современном этапе. Освещены особенности формирования лексических навыков чтения текстов академического и научно-технических регистров, аннотирования и реферирования профессионально-ориентированных текстов. Приведены критерии оценки коммуникативной компетенции в профессионально-ориентированном чтении. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.331
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА666874 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|