![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000040115<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Колодин А. Л. Маркетинг : Учеб. пособие / А. Л. Колодин, С. П. Онищенко. - О. : Астропринт, 2004. - 172 c. - (Tempus-Tacis Programme). - Библиогр.: с. 166-167 - рус.Изложены основы маркетинговой деятельности для портов и судоходных компаний. Рассмотрены особенности адаптации базовых понятий и инструментов классического маркетинга для транспортной отрасли, а также проблема маркетинговых исследований фрахтового рынка и рынка портовых услуг. Раскрыта сущность электронной коммерции, приведен пример информационной системы - виртуального рынка транспортных услуг. Предложена методика рейтинговой оценки конкурентоспособности судоходных компаний, обоснован выбор маркетинговой стратегии развития порта. Індекс рубрикатора НБУВ: У537.461-211.1 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА662719 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|