РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000040100<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Дугіна С. І. 
Маркетингова цінова політика : Навч. посіб. / С. І. Дугіна; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2005. - 392 c. - Бібліогр.: с. 387-390. - укp.

Розглянуто питання сутності цінової політики як сукупності прийомів і методів ціноутворення в процесі вирішення маркетингових проблем. Висвітлено особливості розрахунку оптових і роздрібних цін, а також формування цінових стратегій. Описано методи прийняття самостійних господарських рішень, які підвищують ефективність бізнесу, а також оптимізації рівня цін. Наведено методичні підходи до вибору цінової політики з урахуванням особливостей конкретної ринкової ситуації.

Рассмотрены вопросы сущности ценовой политики как совокупности приемов и методов ценообразования при решении маркетинговых проблем. Освещены особенности расчета оптовых и розничных цен, а также формирования ценовых стратегий. Описаны методы принятия самостоятельных хозяйственных решений, повышающих эффективность бизнеса, а также оптимизации уровня цен. Приведены методические подходы к выбору ценовой политики с учетом особенностей конкретной рыночной ситуации.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.8 я73 + У9(4УКР)0-861-18 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА661333 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського