Новікова І. В. Маркетинг сфери послуг : Навч. посіб. / І. В. Новікова; Європ. ун-т. - К., 2004. - 71 c. - Бібліогр.: с. 70. - укp.Розглянуто особливості впровадження та розвитку маркетингу у сферах банківських, туристичних та аудиторських послуг. Розкрито сутність понять зовнішнього та внутрішнього маркетингу, а також товарної та маркетингової політики комунікацій. Обгрунтовано необхідність планування та контролю маркетингу, описано види маркетингового контролю. Рассмотрены особенности внедрения и развития маркетинга в сферах банковских, туристических и аудиторских услуг. Раскрыта сущность понятий внешнего и внутреннего маркетинга, а также товарной и маркетинговой политики коммуникаций. Обоснована необходимость планирования и контроля маркетинга, описаны виды маркетингового контроля. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У9(4УКР)490-211.1 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА656824 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|