РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000040090<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Новікова І. В. 
Маркетинг сфери послуг : Навч. посіб. / І. В. Новікова; Європ. ун-т. - К., 2004. - 71 c. - Бібліогр.: с. 70. - укp.

Розглянуто особливості впровадження та розвитку маркетингу у сферах банківських, туристичних та аудиторських послуг. Розкрито сутність понять зовнішнього та внутрішнього маркетингу, а також товарної та маркетингової політики комунікацій. Обгрунтовано необхідність планування та контролю маркетингу, описано види маркетингового контролю.

Рассмотрены особенности внедрения и развития маркетинга в сферах банковских, туристических и аудиторских услуг. Раскрыта сущность понятий внешнего и внутреннего маркетинга, а также товарной и маркетинговой политики коммуникаций. Обоснована необходимость планирования и контроля маркетинга, описаны виды маркетингового контроля.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У9(4УКР)490-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА656824 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського