Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я : Матеріали міжнар. наук.-практ. конф., Харків, 19 - 20 трав. 2005 / Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т", "Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я", міжнародна науково-практична конференція (13+ 2005+ Харків). - Х. : Курсор, 2005. - 479 c. - англ.Висвітлено останні досягнення та методичні розробки у галузі технічних наук, економіки та освіти. Проаналізовано особливості моделювання процесів різання в зарубіжних технологічних школах. Розглянуто сучасні тенденції виробництваа абразивних інструментів в Україні. Досліджено перспективи утворення прогнозної моделі процесу різання на базі тангенціального точіння. Наведено методи прогнозування надійності механічних конструкцій для систем автоматизованого проектування. Проведено дослідження освітніх потреб промислових підприємств у сфері менеджменту. Висвітлено перспективи впровадження дистанційної освіти та розроблено модель інформаційної компетентності майбутнього спеціаліста. Розглянуто питання формування програмно-інструментальних засобів для автоматизованої системи прийняття рішень за умов дистанційної освіти. Представлены последние достижения и методические разработки в отрасли технических наук, экономики и образования. Проанализированы особенности моделирования процессов резания в зарубежных технологических школах. Рассмотрены современные тенденции производства абразивных инструментов в Украине. Исследованы перспективы создания прогнозирующей модели процесса резания на основе тенгенциального точения. Приведены методы прогнозирования надежности механических конструкций для систем автоматического проектирования. Исследованы образовательные потребности промышленных предприятий в сфере менджмента. Рассмотрены особенности реализации экономической реформы в Румынии в контексте условий долгосрочного развития. Проанализирована история формирования и развития кластеров в Венгрии. Рассмотрены основные этапы реорганизации учебного процесса в Грузинском технологическом университете в контексте Болонского процесса и нового закона об образовании в Грузии. Освещены перспективы внедрения дистанционного образования и разработана модель информационной компетентности будущего специалиста. Рассмотрены вопросы формирования программно инструментальных средств для автоматизированной системы принятия решений в условиях дистанционного образования. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253 я431 + Ж.я431(0) + У.я431(0)
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА663518 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|