Кондратенко Н. Е. Традиционные и проблемные модели обучения / Н. Е. Кондратенко, М. П. Карпенко // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 1999. - № 432. - С. 128-132. - Библиогр.: 4 назв. - рус.Наведено схеми-характеристики пізнавальних моделей процесу навчання: фронтальна, тренінгова, відкрита трансформаційна, ситуаційна, комп'ютерна, віртуальна, інформаційно-когнітивна, а також їх зв'язок із засобами навчання і формами здобутих знань. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.3 + Ю940.3с36 + Ю984.03с36
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|