Антонюк В. Г. Становлення вокально-професійної освіти в Україні: проблема поліетнічності / В. Г. Антонюк; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. - К., 1999. - 27 c. - Бібліогр.: 59 назв. - укp. - рус.В основу авторської концепції національної школи "вченого" співу покладено поліетнічні тенденції українського вокального мистецтва, засвідчені діалогом культур у ході спостережень за історичною канвою музичного життя та професійної музичної освіти у період становлення і розвитку основних форм навчального процесу. Показано процес формування вокально-концертного виконавства у двох напрямках: фольклорному й академічному. Підкреслюється, що вплив оперного жанру, репрезентованого іноземними виконавцями (зокрема, італійськими) іноземного репертуару, зміст вокально-концертного життя України формували вокальні смаки та орієнтири виконавської школи. Охарактеризовано стан музично-вокальної освіти на зламі ХІХ-ХХ ст. у Києві, Львові, Полтаві, Харкові, Одесі, Миколаєві. Визначено, що становлення професійної вокальної освіти в Україні відбувалось під впливом поліетнічних тенденцій культуротворчих процесів контактного, типологічного і генетичного проявів національного художнього життя. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314.3-7р(4УКР)-2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Р86799 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|