Слово і суспільство : Зб. наук. пр. Ч. 2 / ред.: О. Д. Пономарів; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2000. - 130 c. - укp.Досліджено лексико-стилістичні особливості мови сучасної реклами, антонімію у газетних заголовках, логічну структуру української мови, вплив паралінгвістичних засобів на сприйняття тексту, а також фразеологічні одиниці української та перської мов та їх використання у публіцистиці. Детально проаналізовано стилістичне забарвлення мови за допомогою тропів на прикладі катахрези у творчості О.Олеся та В.Симоненка. Наведено характеристику синтаксичних можливостей української та корейської мов. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4 я43 + Ч62 я43 + Ш141.4-715
Рубрики:
Шифр НБУВ: В343505 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|