РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000023609<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Третьяков О. С. 
Система маркетингових досліджень ринку цінних паперів / О. С. Третьяков, Д. М. Костан; НАН України. Ін-т економіки пром-сті. - Донецьк, 1999. - 36 c. - укp. - рус.

Розглянуто питання постановки цілей маркетингового дослідження як частини постійно діючого інтегрованого інформаційного процесу, а також методи, способи та критерії відбору маркетингової інформації та її аналізу. Розроблено та використано систему постійного стеження за навколишнім середовищем та зберігання даних з тим, щоб вони мали змогу аналізуватись у майбутньому. Проведено аналіз стану українського ринку цінних паперів та подано рекомендації щодо покращання ситуації у майбутньому. Зроблено висновок, що ринок цінних паперів може розвиватися тільки в умовах нормальних товарно-грошових відносин та відносин власності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.325.621.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р86946 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського