РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000023159<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Перерва П. Г. 
Самомаркетинг : Учеб. пособие для студ. экон. спец. вузов / П. Г. Перерва, Н. И. Погорелов; Ин-т содерж. и методов обучения МО Украины. - К., 1998. - 298 c. - Библиогр.: 41 назв. - рус.

Висвітлюється питання формування важливого напрямку ринкових досліджень - самомаркетингу творчої особи, який включає три основні складові частини: самооцінку своїх особистих цінностей та недоліків; оцінку особистих якостей людини спеціальними службами; розробку та використання рекомендацій по самовдосконаленню, самокорекції окремих рис свого характеру, психологічних особливостей, стилю управління, ділових здібностей. Наведені більш ніж 50 різноманітних психологічних, соціологічних та організаційно-управлінських тестів, які сприяють отриманню вірогідних результатів самомаркетингу. На підставі узагальнення зарубіжних та вітчизняних публікацій наведені рекомендації по удосконаленню і розвитку ділових якостей бізнесмена та менеджера.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.18

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА588789 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського