РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000021828<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Лицкевич О. С. 
Разработка стратегии маркетинга научно-технических инноваций / О. С. Лицкевич // Наука та наукознавство. - 1998. - № 4. - С. 112-120. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Висвітлено зарубіжний досвід управління науково-технічними інноваціями з погляду концепції маркетингу. Проаналізовано фактори інноваційної діяльності у Республіці Білорусь, розглянуто проблеми розробки інновацій та їх впровадження у виробництво. Запропоновано рекомендації щодо використання системи маркетингу та вибору стратегії маркетингу науково-технічних інновацiй.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.271.19 + У50-56

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14597 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського