Донець Л. І. Підприємництво в умовах трансформації економіки в Україні: мотивація, маркетингова орієнтація, ефективний менеджмент / Л. І. Донець; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі. - Донецьк : Джерела, 1999. - 343 c. - Бібліогр.: 241 назв. - укp.Розглянута проблема становлення та розвитку підприємницької діяльності в умовах економічного реформування господарського механізму України. Висвітлюються питання комплексного характеру, які поєднують маркетингову концепцію і ефективний менеджмент з індивідуально-особистим компонентом підприємців. Розроблені критеріальні позиції сегментування споживчого ринку за типом мотиваційної спрямованості, психограма діяльності менеджера, а також позначені реальні шляхи її впровадження в систему ефективного менеджменту підприємницької діяльності (ПД). Наведені результати наукових досліджень, запропоновані практичні рекомендації щодо підвищення ефективності ПД. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.33 + У9(4УКР)0-131.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА589500 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|