РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000020600<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Лисенчук Г. А. 
Проблемы нормативно-правового регулирования маркетинга в профессиональном футболе / Г. А. Лисенчук, С. Г. Лисенчук, Ю. П. Мичуда // Физ. воспитание студ. творч. спец. - Х., 2001. - № 6. - С. 3-7. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

У процесі подальшої інтеграції професійного футболу в систему ринкових відносин виникають якісно нові варіанти співробітництва футбольних федерацій, ліг, клубів із представниками ділового світу, за даних умов виникає загроза перетворення футболу в засіб збільшення прибутків компаній-партнерів. Для запобігання такій ситуації потрібна ініціативна діяльність з метою розробки відповідних правових норм.


Ключ. слова: маркетинг, футбол, клуб, право, норматив, бизнес
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч515.784(0)к94

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69873 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського