Лисенчук Г. А. Проблемы нормативно-правового регулирования маркетинга в профессиональном футболе / Г. А. Лисенчук, С. Г. Лисенчук, Ю. П. Мичуда // Физ. воспитание студ. творч. спец. - Х., 2001. - № 6. - С. 3-7. - Библиогр.: 5 назв. - рус.У процесі подальшої інтеграції професійного футболу в систему ринкових відносин виникають якісно нові варіанти співробітництва футбольних федерацій, ліг, клубів із представниками ділового світу, за даних умов виникає загроза перетворення футболу в засіб збільшення прибутків компаній-партнерів. Для запобігання такій ситуації потрібна ініціативна діяльність з метою розробки відповідних правових норм. Ключ. слова: маркетинг, футбол, клуб, право, норматив, бизнес Індекс рубрикатора НБУВ: Ч515.784(0)к94
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69873 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|