РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000018732<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Полторак В. А. 
Политический маркетинг : Учеб. пособ. для студ. всех спец. по дисциплине "Паблик рилейшнз" / В. А. Полторак; Днепропетр. акад. упр., бизнеса и права. Каф. социологии, философии и психологии. - Д., 2001. - 96 c. - Библиогр.: с.91-94 - рус.

Досліджено проблеми політичних паблік рілейшнз. Комплексно розглянуто теоретичну, методологічну та методичну основи політичних піар: політичний маркетинг, у межах якого сьогодні формується якісно новий підхід до аналізу політичних процесів у суспільстві та управління ними. Висвітлено широке коло проблем, пов'язаних з політичними маркетинговими дослідженнями, політико-інженерною діяльністю, у тому числі розробкою та використанням політичних і виборчих технологій, управлінням політичним маркетингом. Особливу увагу приділено різним аспектам організації виборчих кампаній.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф053 я73 + С5*666 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА605370 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського