Педагогіка та психологія / ред.: С. Ю. Ніколаєва. - К., 2000. - 214 с. - (Вісн. Київ. держ. лінгв. ун-ту; Вип. 2). - укp. - рус.Розглянуто теоретичні передумови навчання іноземних мов, зокрема, лексико-граматичний аспект письма старшокласників за методом активізації резервних можливостей особистості та колективу. Визначено місце і роль культурно-країнознавчого аспекту в іншомовному спілкуванні. Викладено нові підходи до формування іншомовної компетенції усного та писемного спілкування, сучасні інформаційні технології навчання іноземних мов, проблеми підготовки вчителя іноземної мови, а також психологічні передумови розвитку особистості. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-91
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69789/пед.псих. Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|