РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000016924<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Примак Т. А. 
Основы маркетинга : Конспект лекций / Т. А. Примак; Межрегион. акад. упр. персоналом. - К., 2000. - 72 c. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Розкрито сутність маркетингу, його функції та напрямки маркетингової діяльності. Особливу увагу приділено маркетинговим дослідженням, добору цільових ринків та їх сегментуванню, характеристиці товарів та етапам їх життєвого циклу, каналам розподілу товарів, рекламі, маркетинговому ціноутворенню, а також процесу управління маркетингом.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА598126 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського