РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000016921<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Грабченко А. И. 
Основы маркетинга высоких технологий : Учеб. пособие для студ. техн., экон. спец. / А. И. Грабченко, П. Г. Перерва, Р. Ф. Смоловик; Ин-т содерж. и методов обучения. - Х., 1999. - 242 c. - Библиогр.: 49 назв. - рус.

Излагаются основные понятия, термины, определения высоких технологий, дается анализ и структура их жизненного цикла, освещается взаимосвязь и взаимозависимость маркетинга и менеджмента. Сделан сравнительный анализ стратегий маркетинга промышленных товаров и стратегий маркетинга высоких технологий, сложности процесса формирования стоимости и цены высоких технологий. Информируется о наличии факторов риска и неопределенности, которые оказывают влияние на формирование комплекса маркетинга и менеджмента и др.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.323 я73 + У010.32 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА590612 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського