РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000013355<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Мазаракі А. А. 
Міжнародний маркетинг : Підруч. для студ. вищ. навч. закл. / А. А. Мазаракі, Т. І. Чаюн, Т. М. Мельник; Київ. держ. торг.-екон. ун-т. - К., 2000. - 306 c. - укp.

Висвітлено теоретичні засади міжнародного маркетингу. Охарактеризовано діяльність маркетингових компаній в Україні. Детально проаналізовано економічні процеси в країнах з перехідною економікою. Значну увагу приділено макро- і мікросегментації міжнародних ринків, особливостям формування товарної програми, процесу планування, ціновій політиці та експортній стратегії. Визначено конкурентоспроможність країни та фірми на зовнішньому і внутрішньому ринках.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА601481 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського