Циганкова Т. М. Міжнародний маркетинг : Навч. посіб. / Т. М. Циганкова; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 1998. - 120 c. - Бібліогр.: с. 113-116. - укp.Наведено систематизований виклад теоретико-методологічних концепцій міжнародного маркетингу. Особлива увага приділяється методам вибору зарубіжних ринків, міжнародної сегментації, проведення міжнародних маркетингових досліджень та обгрунтуванню стратегій виходу на зовнішній ринок. Розглядаються особливості розробки міжнародної товарної, цінової, комунікаційної політики, політики розподілення на світових ринках. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295 + У584.30
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА587151 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|