Ус М. Ф. Модели поведения тьютора для интеллектуальных обучающих систем и их программная реализация / М. Ф. Ус // Электрон. моделирование. - 2001. - 23, № 4. - С. 93-102. - Библиогр.: 11 назв. - рус.Розглянуто систему навчання з двох партнерів: того, хто навчається, та персоналізованого машинного т'ютора. Запропоновано методи інтегрованого оцінювання когнітивних здібностей того, хто навчається. Для побудови блока виміру поточного рівня знань предметної області використано елементи логіки запитань і відповідей. Описано програмну реалізацію одного з компонентів персоналізованого адаптивного т'ютора. Ключ. слова: тьютор, конгитивный профиль, порождение вопросов, тестирование знаний, адаптивное обучение Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14163 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|