Фурман А. В. Методи дослідження модульно-розвивальних форм навчання / А. В. Фурман, М. Б. Бригадир; Терноп. акад. нар. госп-ва. - Т. : Інститут ЕСО, 1999. - 36 c. - Бібліогр.: 29 назв. - укp.Соціально-психологічно обгрунтовано авторські експертно-діагностичні методи дослідження оригінальних навчальних занять (три міні-модулі одного предмета по 30 хв.), які використовуються в експериментальній системі модульно-розвивального навчання. Описано принципи, параметри, критерії та показники наукового експертування інноваційного освітнього процесу. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.25
Рубрики:
Шифр НБУВ: Р89745 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|