Дайновський Ю. А. Маркетингові прийоми : Навч. посіб. для студ. екон. спец. / Ю. А. Дайновський. - К. : А.С.К., 1998. - 111 c. - (Економіка. Фінанси. Право). - укp.Одним із найважливіших завдань економічної освіти є всебічне сприяння підвищенню якості економіко-управлінських, зокрема маркетингових, рішень на різних рівнях керівництва. Поліпшенню логічного обгрунтування маркетингових рішень, швидшому знаходженню їх, відбору найбільш ефективних сприяє використання банку маркетингових прийомів. Під маркетинговим прийомом слід розуміти достатньо конкретно окреслені дії, рекомендації, спрямовані на досягнення певних цілей маркетингу. У книзі викладено зміст 225 можливих дій, спрямованих на підвищення ефективності маркетингової діяльності, зокрема реклами, цінової політики, особистого спілкування під час купівлі-продажу, створення нових товарів, асортиментної політики, використання фірмових та марочних назв. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.32я73 + У010.357я73
Шифр НБУВ: ВА586553 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|