РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000011221<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Коноваленко М. К. 
Маркетинговый анализ рынка научно-технической продукции / М. К. Коноваленко // Вч. зап. Харк. гуманіт. ін-ту "Нар. укр. акад.". - 2000. - Т. 6. - С. 380-384. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Піднесення економіки України неможливе без активної інноваційної діяльності на всіх рівнях управління. З іншого боку, така діяльність пов'язана з ринком інтелектуальної власності. Проаналізовано особливості маркетингової діяльності на ринку науково-технічної продукції та розробку питань методичного забезпечення цієї діяльності. Розглянуто напрями застосування науково-технічної продукції на підприємстві. Досліджено проблему сегментації ринку для визначення покупців інтелектуального продукту. Ця сегментація здійснюється за розрахунком і поетапно. Охарактеризовано форми та процедури маркетингу технологій. Обгрунтовано технологію складання прогнозу ринку товару, а також необхідність подальшого розвитку наукової методології забезпечення маркетингової діяльності на ринках науково-технічної продукції, промислової власності, інновацій та новітніх технологій.


Ключ. слова: маркетинговий аналіз, ринок науково-технічної продукції, сегментація, інтелектуальний продукт, ліцензійні платежі, інновації
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)0-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69505 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського