Войчак А. В. Маркетинговий менеджмент : Підруч. / А. В. Войчак; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 1998. - 268 c. - укp.Викладено основні поняття сучасного маркетингового менеджменту як сукупності прийомів і методів, що використовуються фірмами для досягнення поставленої мети, і як філософії ділової активності в умовах ринкових відносин і конкуренції. Розглянуто суть і зміст маркетингу і маркетингового менеджменту, маркетингове планування, маркетингову товарну і цінову політику, маркетингову політику комунікацій, розподілу, питання організації маркетингу на підприємстві, контролю та аналізу маркетингової діяльності. Висвітлено особливості маркетингу послуг, а також маркетингового менеджменту у сфері послуг. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295 + У010.32
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА587101 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|