РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000011212<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Войчак А. В. 
Маркетинговий менеджмент : Підруч. / А. В. Войчак; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 1998. - 268 c. - укp.

Викладено основні поняття сучасного маркетингового менеджменту як сукупності прийомів і методів, що використовуються фірмами для досягнення поставленої мети, і як філософії ділової активності в умовах ринкових відносин і конкуренції. Розглянуто суть і зміст маркетингу і маркетингового менеджменту, маркетингове планування, маркетингову товарну і цінову політику, маркетингову політику комунікацій, розподілу, питання організації маркетингу на підприємстві, контролю та аналізу маркетингової діяльності. Висвітлено особливості маркетингу послуг, а також маркетингового менеджменту у сфері послуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295 + У010.32

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА587101 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського