РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000011208<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Лук'янець Т. І. 
Маркетингова політика комунікацій : Навч. посіб. / Т. І. Лук'янець; Київ. нац. екон. ун-т. - К. : КНЕУ, 2000. - 377 c. - Бібліогр.: с. 373-375. - укp.

Детально розглянуто напрями діяльності в галузі маркетингу: рекламування товарів, стимулювання продажу, створення іміджу підприємств. Розкрито особливості організації та планування маркетингової політики комунікацій, складання маркетингового бюджету, контролю за використанням коштів. Значну увагу приділено особливостям персонального продажу товарів як складової частини маркетингових комунікацій, найважливішим аспектам роботи з громадськістю, рекламі на місці продажу та створенню сучасної упаковки товарів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА598246 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського