Страчкова Н. В. Маркетингова географія: суть, основні концепції, досвід Заходу / Н. В. Страчкова // Укр. геогр. журн. - 1999. - № 3. - С. 31-33. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Раскрыты концепции маркетинга как прикладной сферы деятельности и вместе с тем составной современных методов исследований, в т.ч. географических. Кратко изложена история формирования геомаркетинговой географии, значение применения для ее развития методов социально-экономической географии и картографического моделирования, возрастающее значение геомаркетингового анализа в условиях рыночной экономики. Індекс рубрикатора НБУВ: У04,0
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14560 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|