РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000011206<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Страчкова Н. В. 
Маркетингова географія: суть, основні концепції, досвід Заходу / Н. В. Страчкова // Укр. геогр. журн. - 1999. - № 3. - С. 31-33. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Раскрыты концепции маркетинга как прикладной сферы деятельности и вместе с тем составной современных методов исследований, в т.ч. географических. Кратко изложена история формирования геомаркетинговой географии, значение применения для ее развития методов социально-экономической географии и картографического моделирования, возрастающее значение геомаркетингового анализа в условиях рыночной экономики.


Індекс рубрикатора НБУВ: У04,0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14560 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського