Булгакова Н. Б. Концепція цілісної системи пропедевтичної підготовки іноземних громадян / Н. Б. Булгакова // Наука і сучасність. - К., 2000. - Вип. 2, ч. 1 . - С. 34-42. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.На підставі аналізу закономірностей природних систем і вибору природної аналогової моделі розроблено концепцію цілісної системи пропедевтичної підготовки, що охоплює три складові: принципи, за якими вибиралася природна система, відповідно до якої будувалася аналогова модель освітньої системи; принципи, що забезпечують зміст (ядро) пропедевтичної підготовки згідно з її місцем у циклічній системі освіти і структуру змісту навчальних дисциплін даної підготовки; засоби педагогічної комунікації, що включають форми, методи навчання з урахуванням специфічних особливостей пропедевтичної підготовки, спрямовані на перетворення предметно-змістової складової навчання на особистісно-значущий зміст навчально-пізнавальної діяльності студента-іноземця. Розроблену структуру цілісної системи пропедевтичної підготовки подано в певній мірі як самоорганізуючу, здатну до самопізнання відкриту систему, яка визначається прагненням знайти порядок і взаємний зв'язок у різноманітті відомих дослідів і фактів, згрупувати їх в окрему суцільну картину. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4Укр)775.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69961 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|