РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000001968<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Сіменко І.  
Аудит маркетингової діяльності як засіб забезпечення життєздатності бізнесу / І. Сіменко // Торгівля і ринок України. - 1999. - Вип. 9, Т. 2. - С. 101-106. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто питання аудиту маркетингової діяльності, його роль у забезпеченні стійкого розвитку бізнесу підприємств. Показано основні напрямки проведення аудиту. Акцентовано увагу на оцінці маркетингових досліджень, сегментації ринку, розробці продуктів, політиці ціноутворення.


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)242.10-218

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69878 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського