Сіменко І. Аудит маркетингової діяльності як засіб забезпечення життєздатності бізнесу / І. Сіменко // Торгівля і ринок України. - 1999. - Вип. 9, Т. 2. - С. 101-106. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Розглянуто питання аудиту маркетингової діяльності, його роль у забезпеченні стійкого розвитку бізнесу підприємств. Показано основні напрямки проведення аудиту. Акцентовано увагу на оцінці маркетингових досліджень, сегментації ринку, розробці продуктів, політиці ціноутворення. Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)242.10-218
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69878 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|