Писаренко В. В. Аналіз використання соціально-етичного маркетингу в раціоналізації землекористування / В. В. Писаренко // Вісн. Полтав. держ. с.-г. ін-ту. - 2000. - № 5. - С. 85-89. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.Узагальнено результати наукових досліджень переорієнтації зональної системи обробітку грунту в аспекті її мінімізації та раціональнішого поєднання різноманітних заходів, що створює сприятливі умови освоєння соціально-етичного маркетингу. Доведено, що за сучасних умов, підвищенню стабільності землеробства немає іншої альтернативи, крім системної, оптимізованої інтенсифікації, зорієнтованої на концепцію соціально-етичного маркетингу. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)320-511.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69944 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|