РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000000852<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Янкив М.  
Агромаркетинг как фактор рыночной трансформации АПК Украины / М. Янкив // Экономика Украины. - 2000. - № 4. - С. 55-58. - рус.

Охарактеризовано значення агромаркетингу для інтеграції сільськогосподарських виробників, забезпечення продажу продукції, посилення конкурентних позицій України на товарних ринках. Висвітлено роль ринкової інфраструктури у функціонуванні каналів реалізації. Здійснюючи концепцію маркетингу, держава може проводити політику захисту національного виробника.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)320-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28369 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського