Координатор проекту: Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського

НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК УКРАЇНИ

ID: NSOU0000616 адреса матеріалу: http://irbis-nbuv.gov.ua/OSUA/NSOU0000616


Тип установи:  Наукова установа    
НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК УКРАЇНИ

Область: Київська область
Місто: Київ
  Інтернет-адреса: http://naps.gov.ua/

  Вікіпедія


 Наукові видання  Завантаження може тривати деякий час!
Наукові періодичні видання:
  1.  Порівняльна професійна педагогіка
  2.  Біологія і хімія в сучасній школі
  3.  Вища освіта України
  4.  Горизонти освіти
  5.  Директор школи, ліцею, гімназії
  6.  Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами
  7.  Актуальні проблеми психології
  8.  Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи
  9.  Вісник післядипломної освіти
  10.  Освіта та розвиток обдарованої особистості
  11.  Педагогіка і психологія професійної освіти
  12.  Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка
  13.  Педагогічна теорія і практика
  14.  Педагогічний дискурс
  15.  Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи
  16.  Збірник наукових праць Інституту психології iмені Г. С. Костюка Національної АПН України : Проблеми загальної та педагогічної психології
  17. Педагогічна освіта: теорія і практика
  18.  Problems of modern psychology
  19.  Практична психологія та соціальна робота
  20.  Studies in comparative education
  21.  Особлива дитина: навчання і виховання
  22.  Інформаційні технології і засоби навчання
  23.  Історико-педагогічний альманах
  24.  Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика
  25.  Наукові студії із соціальної та політичної психології
  26.  Проблеми політичної психології
  27.  Проблеми сучасного підручника
  28.  Професійна освіта: проблеми і перспективи
  29.  Психологічні науки: проблеми і здобутки
  30.  Психологічні перспективи
  31.  Психологія і особистість
  32.  Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ
  33.  Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді
  34. Theory and methods of educational management
  35.  Технології розвитку інтелекту
  36.  Українська література в загальноосвітній школі
  37.  Українська мова і література в школі
  38.  Філософія освіти
  39.  Проблеми сучасної психології
  40.  Організаційна психологія. Економічна психологія
  41.  Український педагогічний журнал
  42.  Теорія і методика хортингу
  43.  Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови
  44.  Вісник післядипломної освіти. Серія : Педагогічні науки
  45.  Вісник післядипломної освіти. Серія : Соціальні та поведінкові науки
  46.  Вісник післядипломної освіти. Серія : Управління та адміністрування
  47.  Науковий вісник УМО. Серія : Економіка та управління
  48.  Психологічний часопис
  49.  Education: Modern Discourses
  50.  Університети і лідерство
  51.  Науково-педагогічні студії

Національна академія педагогічних наук (НАПН) є самоврядною науковою організацією у галузі освіти, педагогіки і психології. Основними завданнями Академії є: опрацювання нової філософії освіти; обгрунтування цілей і шляхів розвитку національної системи освіти; комплексний аналіз психічного розвитку дітей і молоді, формування у них сучасного світогляду, моральної і громадянської позиції; створення теорії цілісного розвитку особистості; опрацювання методології і теорії змісту освіти та процесу навчання у різних типах навчальних закладів; створення підручників, навчальних посібників, засобів навчання нового покоління; роз­роблення державних стандартів і системи оцінювання якості освіти на різних рівнях; дослідження актуальних питань інформатизації і комп′ютеризації навчального процесу; розроблення проблем професійної, вищої освіти та освіти дорослих; розвиток спеціальної освіти та ін.


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського