|
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
1. |
Замалеев, Александр Фазлаевич. Мыслители Киеской Руси / А. Ф. Замалеев, В. А. Зоц. - 2-е изд., перераб. и доп. - К. : Вища школа, 1987. - 184 с. - Библиогр.: с.182. - 2. 50 р.
Рубрики: Філософія Древньої Русі--Видатні мислителі Київської Русі--Наукові видання
Кл.слова: духовная культура -- духовна культура -- христианизация Руси -- христианізація Русі -- монастырская идеология -- теологическое понимание истории -- монастирська ідеологія -- теологічне розуміння історії -- раннегуманистические традиции -- ранньогуманістичні традиції -- человек в древнерусской книжностиі -- людина в древньоруській книжності -- разум и вера -- плебейско-крестьянские ереси -- розум і віра -- плебейсько-селянські єресі Анотація: В книге на обширном источниковедческом материале освещаются философско-теоретические взгляды выдающихся мыслителей Киеской Руси XI - XIII веков. Дается характеристика национального своеобразия древнерусской философии, раскрывается ее связь с духовной культурой других народов. Дод. точки доступу: Зоц, Владимир Афанасьевич; Іларіон, Київський (укр. мислитель ; ? - бл. 1053) (про нього); Нестор (укр. мислитель, літописець, агіограф ; 1055 - 1113) (про нього); Печерський, Феодосій (києворуський релігійний мислитель, ігумен ; бл. 1036 - 1074) (про нього); Жидяти, Лука (київський мислитель ; 1053 - 1125) (про нього); Смолятич, Климент (український мислитель ; 1164 - ?) (про нього)
| 2. |
Хаббард, Л. Рон Гуманист: образование, грамотность и культура / Л. Рон Хаббард. - [Б. г.] : NEW ERA Publications International ApS, 2012. - 159 с. : фото, ил. - (Серия "Л. Рон Хаббард"). - Прил.: с. 103-159. - ISBN 978-87-649-3761-9 : Б. ц. Рубрики: Секти і єресі--Саєнтологія, 20 ст.--Популярні видання Кл.слова: образование -- освіта -- грамотность -- грамотність -- культура -- технология обучения -- технологія навчання -- прикладное образование -- прикладна освіта Анотація: Книга Л. Рона Хаббарда "Гуманист: образование, грамотность и культура" содержит разработку решений для образования, и читатель шаг за шагом проследует курсом его путешествия к открытиям, навсегда изменившим наш мир. |
|
|