Філософам - Електронний каталог НБУВ Філософам - Наукова електронна бібліотека Філософам - Інформаційні ресурси Інтернет Філософам - Віртуальна бібліографічна довідка
|
Пошуковий запит: ((<.>U=Ю0/8$<.>)+(<.>U=Ю2$<.>)+(<.>U=Ю6$<.>)+(<.>U=Ю4$<.>)+(<.>U=Ю3$<.>)+(<.>RZN=Ю2$<.>))*((<.>U=Ю0/8$<.>)+(<.>U=Ю2$<.>)+(<.>U=Ю6$<.>)+(<.>U=Ю4$<.>)+(<.>U=Ю3$<.>)+(<.>RZN=Ю2$<.>))*(<.>K=НАУКОВ$<.>+<.>K=ПОШУК$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
1. |
Запитує: Сосідко (29.12.2010) Тема запиту: Критика механіцизму в науковій картині світу XIX ст |
Ключові слова: КРИТИКА МЕХАНІЗМУ -- НАУКОВА КАРТИНА СВІТУ
Видання є в НБУВ:
ВА589836 Бєсов Леонід Михайлович. Історія науки і техніки з найдавніших часів до кінця ХХ століття / Харківський держ. політехнічний ун-т. — Х., 1998. — 167с.,
ВА603644 Огурцов Анатолій Павлович, Мамаєв Леонід Михайлович, Заліщук Володимир Васильович, Авраменко Санія Хабібуловна, Зінченко Віктор Аврамович. Історія світової науки і техніки: Навч. посіб. / Дніпродзержинський держ. технічний ун-т / Анатолій Павлович Огурцов (ред.). — 2. вид., перероб. — К., 2000. — 664с.,
ВА583246 Пікашова Тетяна Дмитрівна, Шашкова Людмила Олексіївна. Основи історії науки і техніки: Навч. посібник / Інститут змісту і методів навчання; Київський ун-т ім. Тараса Шевченка. — К., 1997. — 397с.
ФІЛОСОФІЯ ГУМАНІТАРНИХ НАУК ЯК ПРОЯВ ДУХОВНОЇ ТВОРЧОСТІ, УЯВЛЕННЯ ПРО ІДЕЮ ЯК ПАРАДИГМАЛЬНИЙ ПЕРЕЛАМ У ПСИХОЛОГІЇ СЕРЕДИНИ ХІХ СТ., ПРОБЛЕМА НАУКОЄМНОСТІ В ПОСТНЕКЛАСИЦІ, АНАЛІЗ ТА КОРЕКЦІЯ ПОНЯТТЯ “КАРТИНА СВІТУ”, ФІЛОСОФСЬКІ ОБҐРУНТУВАННЯ В ЕМПІРИЧНІЙ ПСИХОЛОГІЇ КІНЦЯ ХІХ — ПОЧАТКУ ХХ СТ. (Г. ЕББІНГАУЗ), Философия детерминизма и механицизма, Анри Бергсон, Значение слова "Механицизм" в Большой Советской Энциклопедии, Механицизм и принцип целесообразности
|
| 2. |
Запитує: Тетяна (27.09.2013) Тема запиту: Потрібна інформація для наукового реферату з філософії науки на тему: "Рівні наукового знання (пізнання)". |
Примітка: Статті, автореферати, дисертації, електронні джерела, підручники Ключові слова: наукове знання -- наукове пізнання Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Для додаткового підбору літератури скористайтесь проектом "Наукова періодика", реферативною базою даних НБУВ. Також рекомендуємо самостійно ознайомитись з систематичним картковим каталогом, відвідати читальні зали обслуговування періодичними виданнями, читальний зал довідково-бібліографічного обслуговування, які розташовані у приміщенні Головного корпусу НБУВ за адресою: проспект 40-річчя Жовтня, 3.
Видання є в НБУВ:
ВА746590 Вільгельм Дільтей і філософія "духовно-наукового" знання: монографія / ред.: М. Г. Марчук; Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. - Чернівці : Рута, 2011. - 232 с.,
ВА531537 Алексеев П. В. Теория познания и диалектика / П. В. Алексеев, А. В. Панин. - М. : Высш. шк., 1991. - 382 с. ,
ВА566858 Ильин В. В. Теория познания. Эпистемология [Текст] / В. В. Ильин. - М. : МГУ, 1994. - 136 с.,
ВА565271 Руткевич М. Н. Диалектика и теория познания [Текст] / М. Н. Руткевич, И. Я. Лойфман. - М. : Мысль, 1994. - 384 с.,
ВА249578 Степин В. С. Методы научного познания / В. С. Степин, А. Н. Елсуков. – Минск : Вышейшая школа, 1974. – 152 с. ,
РА289869 Уразалин Б. Б. Диалектика взаимосвязи эмпирического и теоретического уровней познания (эмпирическое-теория-квазиэмпирическое) [Текст] : автореф. дис...д-ра филос. наук: 09.00.01 / Уразалин Болат Берсугурович ; Киевский ун-т им. Т.Г.Шевченко. - К., 1995. - 39 с.,
Ж68937 Клименюк О. Методологія наукового пізнання: структура, рівні та особливості функціонування / О. Клименюк // Наук. зап. Терноп. держ. пед. ун-ту ім. В.Гнатюка. Сер. Філос . - 2001. - Вип. 7. - С. 99-109.,
Ж61798 Кочубей Н. Філософські проблеми синергетики: постнекласична трансформація наукового знання / Н. Кочубей, Ю. Тарєлкін // Філософ. думка. - 2004. - № 5. - С. 156-158.,
Ж16928 Пархоменко О. В. Діалектична суперечлива єдність інформації і наукового знання / О. В. Пархоменко, А. О. Пархоменко // НТІ . - 2007. - № 3. - С. 3-6.
Проценко М. Взаємозв’язок емпіричного і теоретичного рівнів у науковому пізнанні [Електронний ресурс] / М. Проценко. – Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/Svfilre/2012_3/03.01.10.pdf. – Назва з екрану., Скотний П. В. Економічне знання в парадигмі емпіричного і теоретичного рівнів пізнання / П. В. Скотний // Науковий вісник НЛТУ України : зб. наук.-техн. праць. – Львів, 2011. – Вип. 21.13 – C. 391-397., Наукова періодика України, Реферативна база даних
|
| 3. |
Запитує: Ольга Грушковська (23.05.2016) Тема запиту: Доброго дня. Прошу надати мені всю можливу література на тему курсової роботи: "Соціально- філософські пошуки франкфуртської школи ". Дуже вдячна) |
Ключові слова: франкфуртська школа Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Також рекомендуємо здійснити самостійний пошук за ключовими словами у базі "Наукова періодика України" та у реферативній базі даних (див. посилання).
Видання є в НБУВ:
ВА712819 Култаєва М. Д. Європейська теоретична соціологія XX - XXI століття : навч. посіб. / М. Д. Култаєва, О. І. Навроцький, І. І. Шеремет; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Харків, 2008. - 328 c. (Висвітлено особливості трансформації позитивістської соціології на початку ХХ ст., феноменологічної соціології (зокрема Т. Лукмана). Описано теорії формальної соціології Ф. Тьонніса, Г. Зіммеля, Леопольда фон Візе, соціальних систем Н. Лумана, рефлексивної модернізації У. Бека, криз К.-Д. Оппа. Показано внесок феноменології до розробки методології якісного дослідження. Увагу приділено становленню інтерпретативної парадигми європейської теоретичної соціології. Розкрито теоретичні засади та показано витоки німецької соціальної антропології. Проаналізовано діяльність франкфуртської школи у другій половині ХХ ст.),
ВА677313 Турен А. Повернення дієвця / А. Турен. - Київ : Альтерпрес, 2003. - 320 c. (Розкрито зміст поняття модерності як діалогу між Розумом і Суб'єктом. Показано, що без Розуму Суб'єкт зациклюється своєю ідентичністю на одержимості, а без Суб'єкта Розум виявляється інструментом влади. У контексті ідей Ф.Дюбе, М.Вевйорка розглянуто питання соціальних рухів, класичної соціології та її кризи, соціального досвіду та логіки дії. Проаналізовано діяльність Франкфуртської школи, охарактеризовано постать М.Горкгаймера - її директора з 1931 р. і до повернення у Німеччину.),
ВА677688 Горкгаймер М. Критика інструментального розуму : Посіб. з філософ. дисциплін / М. Горкгаймер. - Київ : ППС-2002, 2006. - 282 c. (Розглянуто зміст основних понять західної цивілізації та пов'язані з ними антропологічні зміни. Висвітлено ідею розуму та її функціональний потенціал, обгрунтовано можливості компліментарності об'єктивного та суб'єктивного розуму. Показано роль філософії у діагностиці часу та соціальних патологій, а також у запобіганні культурній деградації людства. Наведено основні дати життя М.Горкгаймера - патріарха Франкфуртської школи.),
В347920 Маковецький А. М. Соціальна філософія та її генеза : Навч. посіб. Ч. 1 / А. М. Маковецький, Б. В Ялинський; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці : Рута, 2004. - 72 c. (Розглянуто основні етапи становлення й розвитку соціальної філософії, вчення про суспільні процеси та явища. Значну увагу приділено питанням суспільного життя та культури народів Стародавнього Сходу. Охарактеризовано проблеми суспільства, людини, держави в античній філософії, філософії Середньовіччя, епохи Відродження та Просвітництва. Висвітлено соціальну теорію марксизму та аспекти франкфуртської школи соціальних досліджень.),
ВА588053 Рюс Ж. Поступ сучасних ідей. Панорама новітньої науки / Ж. Рюс; Пер. з фр.: В. Шовкун. - Київ : Основи, 1998. - 669 c. (Розглядаються найновітніші течії сьогоднішньої світової науки, приділяється головна увага крахові усталених істин та виникненню нових обріїв у філософії, математиці, фізиці, біології, науках про людину, лінгвістиці, етиці, естетиці, політології та теології. Публікуються уривки з праць учених, які справили найбільший вплив у тих галузях сучасної думки, що тут розглядаються. Висвітлюється діяльність мислителя Ніцше, який реально започаткував новітню та постновітню думку. Аналізуються два головні напрямки, що характеризують період 1930-1960 рр.: неопозитивізм Віденського гуртка і феноменологія. Розповідається про екзистенціальні течії (Сартр, Бовуар та ін.), а також про Мерло-Понті, мислителя, що цікавився проблемами буття. Проаналізовано кілька успіхів, досягнутих у математиці та природничих науках у першій половині XX сторіччя (теореми Геделя, квантова теорія тощо). Розглядаються науки про людину першої половини XX сторіччя (психоаналіз, психосоціологія, соціологія тощо). Значну увагу приділено марксизму та Франкфуртській школі, яка утворилася на околицях марксизму. Описується стан сучасної думки, фундаментальні ідеї нашого часу, нові концептуальні інструментарії. Характеризується розвиток лінгвістики (Якобсон, Єльмслев та ін.), естетики (Адорно, М.Анрі, Делез, Жіль Кепель), історії (Ле Гоф та ін.), аналітична філософія (Остин, Квайн та ін.).),
Ж16653 Бурковський П. Проблема визначення влади у ХХ ст. Реконструкція відносин панування у критичних концепціях А.Грамші і Франкфуртської школи / П. Бурковський // Людина і політика. - 2003. - № 1. - С. 70-83. (Розглянуто концепцію гегемонії А.Грамші та переосмислення франкфуртцями спадщини Гегеля, зокрема, кризу модерного суспільства, проблему визначення влади тощо.),
Ж23244/соц.комун. Иванов В. Ф. Франкфуртская школа и ее вклад в исследования социальной коммуникации / В. Ф. Иванов // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2013. - Вип. 1. - С. 9-14.,
Ж70151 Самардак М. М. "Критична теорія" науки Франкфуртської школи (до 80-ліття Франкфуртського інституту соціальних досліджень) / М. М. Самардак // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2003. - Вип. 12. - С. 19-23. (Критично осмисленно сучасну науку лідерами Франкфуртської школи М. Хоркхаймером, Т. Адорно і Г. Маркузе, їх програму перетворення традиційної теорії у критичну теорію. Визначено місце критичної теорії франкфуртців в історії західноєвропейської критичності.),
Ж70151 Самардак М. М. "Одномірна людина" Герберта Маркузе в контексті соціальної філософії Франкфуртської школи / М. М. Самардак, С. Й. Троянчук // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2000. - Вип. 5. - С. 7-11. ,
Ж100935 Литовченко А. Д. Критическая социология Франкфуртской школы: между наукой и идеологией / А. Д. Литовченко // Соціол. студії. - 2014. - № 1. - С. 24-29. (Критическая социология Франкфуртской школы остаётся практически вне поля зрения отечественного академического социологического сообщества, хотя именно она подробно и глубоко работала над поиском ответа на регулярно звучащий в отечественной и зарубежной социологии вопрос об общественно-политической активности и ответственности социологов. Разрешение указанного противоречия представляется особенно важным с учётом потенциального роста значимости социологов как социально активной, ориентирующей экспертной группы в условиях социально-политической нестабильности. Цель работы - определить предположительные препятствия расширению актуального социологического интереса к наследию Франкфуртской школы, а также указать наиболее значимые, с точки зрения актуализации, качества и элементы этого наследия.),
РА328230 Льовкіна О. Г. Проблема відчуження в соціальній філософії Франкфуртської школи (спроба осмислення в контексті глобалістики) : автореф. дис. канд. філософ. наук : 09.00.03 / О. Г. Льовкіна; АПН України. Ін-т вищої освіти. - Київ, 2003. - 16 c. (Досліджено проблему відчуження в контексті соціальної філософії Франкфуртської школи, висвітлено причини, форми та наслідки процесу відчуження як на рівні соціуму, так і на рівні окремого індивіда. Окреслено шляхи оптимізації відчуження у франкфуртських мислителів. Розглянуто концепцію авангардного мистецтва як основи гносеологічно-естетичного варіанта подолання відчуження. Доведено, що концептуальний апарат аналізу проблеми відчуження, закладений представниками Франкфуртської школи, є актуальним для аналізу ряду сучасних проблем, пов'язаних з глобалізацією, таких як вестернізація суспільних ідеалів і цінностей, маніпулювання свідомістю за допомогою мас-медіа, тотальне економічне координування суспільством. Запропоновано концепцію духовного оновлення за допомогою авангардного мистецва як ефективний спосіб протидії інтелектуальному закріпаченню та морально-духовному занепаду.),
РА369347 Булатевич М. М. Онтологічні ознаки суспільства модерну в соціології Франкфуртської школи : автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.01 / М. М. Булатевич; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2009. - 16 c. (Досліджено онтологічні ознаки суспільства модерну, які виокремлюються теоретиками Франкфуртської школи. В результаті отримано типологію онтологічних ознак, яка складається з трьох груп, таких як: фундаментальні онтологічні ознаки, які визначають структуру та характер організації суспільства модерну; онтологічні ознаки, які ідентифікуються як патології суспільства модерну; онтологічні ознаки інструментального характеру, які можуть бути використані як засоби подолання патологій суспільства модерну. Розглянуто патології та проаналізовано засоби їх подолання, запропоновані представниками Франкфуртської школи.)
Реферативна база даних, Наукова періодика України
|
| 4. |
Запитує: Людмила (19.01.2021) Тема запиту: Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, чи зберігається у фондах бібліотеки дисертація: Яценко Олена Дмитрівна. Стилістична парадигма філософствування як естетична проблема : Дис... канд. наук: 09.00.08 - 2010. |
Ключові слова: пошук дисертації Доброго дня! Потрібне Вам видання зберігається у фондах НБУВ. Звертаємо Вашу увагу, наразі, через карантинні обмеження, Бібліотека працює в дистанційному режимі. В приміщенні бібліотеки обслуговування читачів не здійснюється. Про відновлення роботи НБУВ в звичному режимі, слідкуйте, будь ласка, за новинами на нашому сайті. Допомогти в отриманні сканованих копій фрагментів документів може сервіс «Електронної доставки документів». З 15 вересня відділ міжбібліотечного абонемента здійснюватиме обслуговування користувачів за таким графіком: вівторок та четвер з 10.00 до 17.00. Замовлення просимо надсилати на електронну пошту abon_nbuv@ukr.net, abon@nbuv.gov.ua, або за телефонами: 524-33-98, 524-29-14, 096-857-70-66.
Видання є в НБУВ:
ДС117335 Яценко О. Д. Стилістична парадигма філософствування як естетична проблема: дис. ... канд. філос. наук : 09.00.08 / Яценко Олена Дмитрівна ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ, 2010. - 183 арк.
РА370978 Яценко О. Д. Стилістична парадигма філософствування як естетична проблема : автореф. дис. ... канд. філос. наук: 09.00.08 / О. Д. Яценко; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2010. - 16 c., Електронна доставка документів
|
|
|
Простий
За словником
Статистика звернень
Статистика за
09.06.2024
|
Число запитів
|
|
Число користувачів
|
|
|
Статистика за поточний місяць
|
Число запитів
|
|
Число користувачів
|
|
|
|