Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73578/2013/14<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Psycholinguistics : наук.-теорет. зб..- Переяслав Psycholinguistics Бібліографія (MLA): | References (BSI) | Зміст | Бібліографія (ДСТУ)- Арушанова А. Г. "Коммуникация в дошкольном возрасте: обучение и самонаучение." Psycholinguistics 14 (2013): 18-29.
- Борисова В. Г. "Мотивація досягнення як чинник становлення студента – майбутнього суб'єкта професійної комунікації." Psycholinguistics 14 (2013): 29-39.
- Бутакова Л. О., Гуц Е. Н. "Психолингвистическое исследование восприятия современного русскоязычного документа методами семантического дифференциала и "встречного текста”." Psycholinguistics 14 (2013): 40-58.
- Василюк О. П. "Пропозиціональна модель представлення знань як основа травматичної пам’яті." Psycholinguistics 14 (2013): 58-66.
- Волошина Н. В., Полєжаєв Ю. Г. "Мережеве мовлення юнаків і дівчат." Psycholinguistics 14 (2013): 66-74.
- Калмиков Г. В. "Професійно-мовленнєва діяльність психолога як аспект діяльності соціально орієнтованого спілкування." Psycholinguistics 14 (2013): 74-83.
- Кючуков Х. С. "Когнитивное развитие и теория сознания детей, говорящих на двух языках." Psycholinguistics 14 (2013): 83-104.
- Магдисюк Л. І. "Професійний дискурс психологічної готовності осіб до виходу на пенсію." Psycholinguistics 14 (2013): 104-116.
- Орап М. О. "Мовленнєва здатність та мовленнєва компетенція як елементи внутрішньої підструктури мовленнєвого досвіду особистості." Psycholinguistics 14 (2013): 117-128.
- Турчак О. М. "Психологічний зміст поняття "мовленнєва тривожність”." Psycholinguistics 14 (2013): 129-139.
- Федько С. Л. "Универсальное и локальное в дискурсе мультикультурного консультирования." Psycholinguistics 14 (2013): 139-152.
- Фомина Н. А., Мирчетич М. А. "Лингвистические и психологические характеристики продуктов речевой деятельности студентов с преобладанием первой сигнальной системы." Psycholinguistics 14 (2013): 152-163.
- Четверик-Бурчак А. Г. "Емоційний інтелект як чинник успішності вирішення головних життєвих завдань." Psycholinguistics 14 (2013): 163-184.
- Калмикова Л. О. "Проблеми мислення, мовлення і внутрішнього діалогізму особистості." Psycholinguistics 14 (2013): 185-197.
- Дячук Н. В. "Порівняльний аналіз складових операціонального блоку реалізації творчого потенціалу перекладачів художніх текстів та майбутніх перекладачів." Psycholinguistics 14 (2013): 198-211.
- Єршова І. М. "Похвала як субжанр уроку в педагогічному дискурсі." Psycholinguistics 14 (2013): 211-223.
- Кобзєва О. О. "Засоби реалізації мовленнєвого впливу в американському судовому дискурсі." Psycholinguistics 14 (2013): 223-235.
- Маховиков Д. В., Степанова А. А. "Динамика содержания образа "Сталин” в языковом сознании русских." Psycholinguistics 14 (2013): 236-247.
- Навальна М. І. "Нові дифузні процеси кримінального та молодіжного жаргону в мові Інтернет-видання "Українська правда”." Psycholinguistics 14 (2013): 248-261.
- Нечаева В. С. "Управление конфликтами в электронной коммуникации (на материале электронных деловых писем)." Psycholinguistics 14 (2013): 261-274.
- Федорченко Г. М. "Маркери аргументації в науковому дискурсі." Psycholinguistics 14 (2013): 274-283.
- Карп’юк М. Д. "Світоглядна компетентність випускників ПТНЗ як основа для нейтралізації соціально-психологічних механізмів маніпуляції їх свідомістю." Psycholinguistics 14 (2013): 284-301.
- Костик Є. В. "Особливості вивчення іноземної мови на немовних факультетах у педагогічному університеті." Psycholinguistics 14 (2013): 301-312.
- Мороз В. Я. "Релігійна комунікація: моделі, види, функції." Psycholinguistics 14 (2013): 313-325.
- Холод О. М. "Телебачення як соціальнокомунікаційна метареальність." Psycholinguistics 14 (2013): 325-336.
| 2013 | | Iss. 14
|
|
|
|