Бази даних


- результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)Наукова періодика України (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж15708/2014/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Особлива дитина: навчання і виховання
: наук.-метод. журн..- Київ
Osoblyva dytyna: navchannia i vykhovannia
Бібліографія (ДСТУ):  |  Зміст

  1. Колупаєва А. Спеціальна освіта в Україні та модернізація освітньої галузі / А. Колупаєва // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 3. - С. 7-12
  2. Ленів З. Підготовка кадрів для створення оптимальних умов дітям із порушеннями психофізичного розвитку в інклюзивному середовищі / З. Ленів // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 3. - С. 13-19
  3. Засенко В. Діти з особливими потребами: пріоритетні напрями державної політики України в галузі освіти, соціального захисту й охорони здоров’я / В. Засенко, А. Колупаєва // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 3. - С. 20-29
  4. Данілавічютє Е. Програмне забезпечення процесу опанування англійської мови учнями 1 – 4 та 5 класів із тяжкими порушеннями мовлення / Е. Данілавічютє // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 3. - С. 30-40
  5. Омельченко І. Система діагностики хронотопу комунікативної діяльності у дошкільників із затримкою психічного розвитку / І. Омельченко // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 3. - С. 41-49
  6. Дегтяренко Т. Оцінка стану зорового гнозису та дослідження взаємозв’язків між показниками перцептивно-когнітивних функцій і психомоторики у дітей із порушеннями інтелект / Т. Дегтяренко, Я. Шевцова // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 3. - С. 50-60
  7. Єфименко М. Диференційований підхід до фізичної реабілітації дошкільників із порушеннями опорно-рухового апарату / М. Єфименко // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 3. - С. 61-68
  8. Замша А. Роль мотивації в формуванні інтелектуального потенціалу підлітків із порушеннями слуху / А. Замша // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 3. - С. 69-76
  9. Костенко Т. Теоретико-методичні аспекти вивчення естетичної компетентності дошкільників із порушеннями зору / Т. Костенко // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 3. - С. 77-81
  10. Федорова О. Дослідження особливостей творчої уяви дітей із глибокими порушеннями зору молодшого шкільного віку / О. Федорова // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 3. - С. 82-89
  11. Мозолюк-Коновалова О. Формування основ образотворчої діяльності дошкільників із синдромом Дауна засобами нетрадиційних технік зображення / О. Мозолюк-Коновалова // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 3. - С. 90-97
  12. Harcarikova T. Academic self-esteem – innovation in the education of students with physical disabilities / T. Harcarikova // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 3. - С. 98-108
2014
№ 3 (71)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського