Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж15708/2014/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Особлива дитина: навчання і виховання : наук.-метод. журн..- Київ Osoblyva dytyna: navchannia i vykhovannia Бібліографія (ДСТУ): | Зміст- Колупаєва А. Спеціальна освіта в Україні та модернізація освітньої галузі / А. Колупаєва // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 3. - С. 7-12
- Ленів З. Підготовка кадрів для створення оптимальних умов дітям із порушеннями психофізичного розвитку в інклюзивному середовищі / З. Ленів // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 3. - С. 13-19
- Засенко В. Діти з особливими потребами: пріоритетні напрями державної політики України в галузі освіти, соціального захисту й охорони здоров’я / В. Засенко, А. Колупаєва // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 3. - С. 20-29
- Данілавічютє Е. Програмне забезпечення процесу опанування англійської мови учнями 1 – 4 та 5 класів із тяжкими порушеннями мовлення / Е. Данілавічютє // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 3. - С. 30-40
- Омельченко І. Система діагностики хронотопу комунікативної діяльності у дошкільників із затримкою психічного розвитку / І. Омельченко // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 3. - С. 41-49
- Дегтяренко Т. Оцінка стану зорового гнозису та дослідження взаємозв’язків між показниками перцептивно-когнітивних функцій і психомоторики у дітей із порушеннями інтелект / Т. Дегтяренко, Я. Шевцова // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 3. - С. 50-60
- Єфименко М. Диференційований підхід до фізичної реабілітації дошкільників із порушеннями опорно-рухового апарату / М. Єфименко // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 3. - С. 61-68
- Замша А. Роль мотивації в формуванні інтелектуального потенціалу підлітків із порушеннями слуху / А. Замша // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 3. - С. 69-76
- Костенко Т. Теоретико-методичні аспекти вивчення естетичної компетентності дошкільників із порушеннями зору / Т. Костенко // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 3. - С. 77-81
- Федорова О. Дослідження особливостей творчої уяви дітей із глибокими порушеннями зору молодшого шкільного віку / О. Федорова // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 3. - С. 82-89
- Мозолюк-Коновалова О. Формування основ образотворчої діяльності дошкільників із синдромом Дауна засобами нетрадиційних технік зображення / О. Мозолюк-Коновалова // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 3. - С. 90-97
- Harcarikova T. Academic self-esteem – innovation in the education of students with physical disabilities / T. Harcarikova // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 3. - С. 98-108
| 2014 | | № 3 (71)
|
|
|
|