Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж15708/2014/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Особлива дитина: навчання і виховання : наук.-метод. журн..- Київ Osoblyva dytyna: navchannia i vykhovannia Бібліографія (ДСТУ): | Зміст- Колупаєва А. Програма навчального курсу "Основи інклюзивної освіти" для вищих навчальних закладів та закладів післядипломної педагогічної освіти / А. Колупаєва // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 1. - С. 7-11
- Скрипник Т. Технологія роботи над індивідуальною програмою розвитку для дитини з аутизмом / Т. Скрипник // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 1. - С. 12-17
- Ільяна В. Подолання дислексій в учнів 2 – 4 класів загальноосвітніх шкіл для дітей з тяжкими порушеннями мовлення / В. Ільяна // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 1. - С. 18-27
- Кравець Н. Використання комп’ютерних технологій у процесі роботи розумово відсталих школярів з творами художньої літератури / Н. Кравець // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 1. - С. 28-37
- Макарчук Н. Методичні основи професійно-трудової реабілітації дітей із порушеннями розумового розвитку / Н. Макарчук, О. Хованова // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 1. - С. 38-46
- Прохоренко Л. Особливості операційного компонента саморегуляції у молодших підлітків із затримкою психічного розвитку / Л. Прохоренко // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 1. - С. 47-54
- Клопота Є. Вплив взаємодії студентів вищого навчального закладу з незрячими у процесі формування позитивного образу людей із порушеннями зору в суспільстві / Є. Клопота // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 1. - С. 55-59
- Медведєва М. Особливості засвоєння фонетичного принципу письма учнями 2 – 4 класів із тяжкими порушеннями мовлення / М. Медведєва // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 1. - С. 60-66
- Пригода З. Аналіз помилок писемного мовлення в учнів 5 – 6 класів із тяжкими порушеннями мовлення / З. Пригода // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 1. - С. 68-71
- Рахуба Н. Особливості уявлень про об’єкти неживої природи у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями зору / Н. Рахуба // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 1. - С. 72-78
- Vancova A. The impact of neurodynamic intervention on motor and social development of children with cerebral palsy and mental retardation / A. Vancova // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 1. - С. 79-95
| 2014 | | № 1
|
|
|
|