Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73578/2016/20(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Psycholinguistics : наук.-теорет. зб..- Переяслав Psycholinguistics Бібліографія (ДСТУ): | Зміст- Ахутина Т. Смысл, смысловое поле и модель ситуации текста / Т. Ахутина // Psycholinguistics. - 2016. - Iss. 20(1). - С. 15-26
- Богрова Х. Результати дослідження просодичного компоненту мовлення у дітей дошкільного віку / Х. Богрова // Psycholinguistics. - 2016. - Iss. 20(1). - С. 26-35
- Волженцева И. Теоретический анализ проблемы просодического компонента речи дошкольника и эмоциональности как основы его развития / И. Волженцева // Psycholinguistics. - 2016. - Iss. 20(1). - С. 35-49
- Гордиєнко-Митрофанова И. Игривость: влияние возрастных особенностей на вербальное поведение испытуемых / И. Гордиєнко-Митрофанова, С. Саута // Psycholinguistics. - 2016. - Iss. 20(1). - С. 50-64
- Засєкіна Л. Переживання подій та їх психолінгвістична репрезентація в автобіографічній пам’яті: репродукція чи реконструкція / Л. Засєкіна // Psycholinguistics. - 2016. - Iss. 20(1). - С. 65-77
- Ivashkevych E. Z. Problem of Explication of Social Intellect of the Person / E. Z. Ivashkevych // Psycholinguistics. - 2016. - Iss. 20(1). - С. 77-87
- Ivashkevych E. E. Psycholinguistic Aspects of Narrative Discourse / E. E. Ivashkevych // Psycholinguistics. - 2016. - Iss. 20(1). - С. 87-97
- Калмиков Г. Дискурсивні практики як компоненти професійно-мовленнєвої діяльності психологів / Г. Калмиков // Psycholinguistics. - 2016. - Iss. 20(1). - С. 98-111
- Карп’юк М. Універсалія "Душа" в контексті інноваційних (ченнелінгових) знань ХХІ століття / М. Карп’юк // Psycholinguistics. - 2016. - Iss. 20(1). - С. 111-124
- Кириченко Т. Психологічні особливості саморегуляції вчителя в комунікації у процесі мовленнєво-педагогічного спілкування / Т. Кириченко // Psycholinguistics. - 2016. - Iss. 20(1). - С. 125-135
- Крилова-Грек Ю. Психолінгвістичні аспекти впливу символічних образів у медіа просторі / Ю. Крилова-Грек // Psycholinguistics. - 2016. - Iss. 20(1). - С. 136-145
- Кючуков Х. Изучение когнитивного аспекта в развитии речи дошкольников / Х. Кючуков, О. Ушакова, В. Яшина // Psycholinguistics. - 2016. - Iss. 20(1). - С. 146-154
- Kyuchukov H. Bilingualism and Cross-Cultural Study of Language and Cognitive Development / H. Kyuchukov // Psycholinguistics. - 2016. - Iss. 20(1). - С. 154-161
- Мачикова М. Ретроспективний аналіз дослідження феномену довіра психологічної наукою / М. Мачикова // Psycholinguistics. - 2016. - Iss. 20(1). - С. 162-173
- Ringblom N. Using Main as a Tool to Access and Evaluate Grammatical Knowledge in a Weaker Language: a Case of Swedish-Russian Bilingual Children who Attend Mother Tongue Instruction / N. Ringblom // Psycholinguistics. - 2016. - Iss. 20(1). - С. 174-193
- Сериков В. Професійна компетентність викладача вищого навчального закладу: психолінгвістичний вимір / В. Сериков // Psycholinguistics. - 2016. - Iss. 20(1). - С. 193-203
- Stangaine I. Preschooler’s Dialogue Speech Development of the Play / I. Stangaine // Psycholinguistics. - 2016. - Iss. 20(1). - С. 203-217
- Харченко Н. Суб’єктивність як істотна ознака аудіювання / Н. Харченко // Psycholinguistics. - 2016. - Iss. 20(1). - С. 217-230
| 2016 | | Iss. 20(1)
|
|
|
|