Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж15708/2014/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Особлива дитина: навчання і виховання
: наук.-метод. журн..- Київ
Osoblyva dytyna: navchannia i vykhovannia
Бібліографія (ДСТУ):  |  Зміст

  1. Колупаєва А. Програма навчального курсу "Основи інклюзивної освіти" для вищих навчальних закладів та закладів післядипломної педагогічної освіти / А. Колупаєва // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 1. - С. 7-11
  2. Скрипник Т. Технологія роботи над індивідуальною програмою розвитку для дитини з аутизмом / Т. Скрипник // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 1. - С. 12-17
  3. Ільяна В. Подолання дислексій в учнів 2 – 4 класів загальноосвітніх шкіл для дітей з тяжкими порушеннями мовлення / В. Ільяна // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 1. - С. 18-27
  4. Кравець Н. Використання комп’ютерних технологій у процесі роботи розумово відсталих школярів з творами художньої літератури / Н. Кравець // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 1. - С. 28-37
  5. Макарчук Н. Методичні основи професійно-трудової реабілітації дітей із порушеннями розумового розвитку / Н. Макарчук, О. Хованова // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 1. - С. 38-46
  6. Прохоренко Л. Особливості операційного компонента саморегуляції у молодших підлітків із затримкою психічного розвитку / Л. Прохоренко // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 1. - С. 47-54
  7. Клопота Є. Вплив взаємодії студентів вищого навчального закладу з незрячими у процесі формування позитивного образу людей із порушеннями зору в суспільстві / Є. Клопота // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 1. - С. 55-59
  8. Медведєва М. Особливості засвоєння фонетичного принципу письма учнями 2 – 4 класів із тяжкими порушеннями мовлення / М. Медведєва // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 1. - С. 60-66
  9. Пригода З. Аналіз помилок писемного мовлення в учнів 5 – 6 класів із тяжкими порушеннями мовлення / З. Пригода // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 1. - С. 68-71
  10. Рахуба Н. Особливості уявлень про об’єкти неживої природи у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями зору / Н. Рахуба // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 1. - С. 72-78
  11. Vancova A. The impact of neurodynamic intervention on motor and social development of children with cerebral palsy and mental retardation / A. Vancova // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 1. - С. 79-95
2014
№ 1
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського