Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70586/2013/7<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1


Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти
: зб. наук. пр..- Рівне

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Привітання ректора ЛНТУ В. В. Божидарніка. - C. 3.
  4. Балалаєва О. Ю. Інформаційні технології як чинник формування нової парадигми освіти. - C. 4-7.
  5. Барановська Л. В. Соціально-детерміновані умови реалізації особистісно орієнтованого підходу в процесі професійної підготовки майбутніх офіцерів управління тактичного рівня. - C. 7-11.
  6. Білецька Г. А. Використання MOODLE у підготовці студентів-екологів за денною формою навчання. - C. 11-15.
  7. Білова Ю. А. Поняття та структура підприємницької компетентності майбутніх фахівців економічного профілю. - C. 15-17.
  8. Блажук О. А. Інформаційна підготовка майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 17-19.
  9. Бордюк М. А., Бордюк Н. А., Шевчук Т. М. Основні напрями використання інформаційно-комп’ютерних технологій при формуванні знань про полімерні матеріали у майбутніх педагогів. - C. 19-23.
  10. Брижатий Є. І. Організаційно-педагогічні умови поетапного формування професійної готовності майбутніх офіцерів інженерних військ в системі безперервної освіти. - C. 23-26.
  11. Войтович І. С., Гнедко Н. М. Дидактичні основи використання віртуальної енциклопедії при вивченні фізичних величин – характеристик персональних комп'ютерів. - C. 26-30.
  12. Гаврилюк В. О. Формування педагогічної толерантності студентів-майбутніх викладачів професійно-технічних навчальних закладів. - C. 30-33.
  13. Гапоненко Г. М. Результати дослідно-експериментального дослідження розвитку професійної компетентності водолазів-підривників. - C. 33-37.
  14. Гевко І. В., Сорока Т. П., Бочар І. Й. Формування фахових знань у майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю при вивченні дисципліни "Основи охорони праці". - C. 37-41.
  15. Герасименко О. А., Фещук Ю. В. Підготовка майбутніх учителів технологій і профільного навчання до використання сапр у проектуванні виробів із деревини. - C. 41-45.
  16. Гловин Н. М. Інноваційні форми організації дослідницької діяльності майбутніх аграрників на заняттях із хімії. - C. 45-48.
  17. Горбатюк Л. В. Сутність і структура аналітичної діяльності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. - C. 48.
  18. Горбатюк Р. М., Федорейко В. С., Рутило М. І. Комп’ютерні технології у професійній підготовці майбутніх фахівців. - C. 52-56.
  19. Горобець С. М. Модель формування професійної компетентності майбутніх економістів з використанням комп’ютерно-орієнтованих технологій навчання. - C. 56-59.
  20. Гуменний О. Д. Розвиток інформаційної культури керівників професійно-технічних навчальних закладів: поняття, сутність, зміст. - C. 59-62.
  21. Євсюков О. Ф. Модернізація професійно-педагогічної підготовки викладачів вищих аграрних навчальних закладів. - C. 62-65.
  22. Зайцева І. О. Дидактичні можливості дистанційної освіти як інноваційного феномену навчання. - C. 65-68.
  23. Зуєва А. Б. Результати дослідження сформованості професійного мислення майбутніх техніків-механіків агропромислового виробництва. - C. 68-71.
  24. Іванова А. Є., Ковальчук В. Я., Хомич А. В. Використання електронних навчальних посібників з фізичного виховання студентами технічного університету. - C. 71-73.
  25. Козяр М. М. Теоретико-методичні засади використання інформаційного середовища у вищих технічних закладах під час вивчення нарисної геометрії, інженерної та комп’ютерної графіки. - C. 73-78.
  26. Коржова М. М. Моделювання різнорівневих задач з проектування баз даних для майбутніх інженерів-педагогів. - C. 78-81.
  27. Кочубей А. В. Інноваційні методи викладання гуманітарних дисциплін у вищих технічних навчальних закладах. - C. 81-84.
  28. Кравчук М. Г., Жгут О. А., Романенко О. В. Дистанційна освіта як один із компонентів формування професійної компетенції майбутніх медиків. - C. 84-87.
  29. Лобанова С. І. Роль сім’ї як соціокультурного чинника у системі староримського виховання. - C. 87-90.
  30. Ліщина В. О., Ліщина Н. М. особливості підготовки студентів-програмістів у вищих навчальних закладах та розвиток їх професійної культури. - C. 90-92.
  31. Майборода Л. А. Детермінанти розвитку інформаційно-технологічної культури майбутніх кваліфікованих робітників за професією "Оператор поштового зв’язку". - C. 92-95.
  32. Маковська Г. Я., Пархоменко О. Т. До питання використання інтернет-технологій при вивченні англійської мови у вищому технічному навчальному закладі. - C. 95-98.
  33. Маматов Ф. М., Узаков З. У. Інтеграція освіти, науки та виробництва як фактор розвитку інноваційної економіки. - C. 98-101.
  34. Мартинюк А. П. Структурування знань як педагогічна проблема. - C. 101-105.
  35. Ніколаєнко С. В. Формування готовності викладачів вищих навчальних закладів і-іі рівнів акредитації до впровадження педагогічних технологій в умовах післядипломної освіти. - C. 105-109.
  36. Островська Н. Д. Оцінювання навчальних досягнень майбутніх аграрників методом комп’ютерного тестування на заняттях із суспільних дисциплін. - C. 109-111.
  37. Падалко А. М., Падалко Н. Й., Пукалюк В. В. Педагогічні аспекти використання інформаційно-комунікативних технологій в процесі підготовки майбутніх інженерів-електриків. - C. 111-113.
  38. Пальчик А. О., Савка В. Р. Перспектива використання студентських дослідних лабораторій в контексті проектно-орієнтованого підходу підготовки фахівців галузі комп’ютерних технологій. - C. 114-117.
  39. Панасюк Н. Л. Характеристика етапів навчальної діяльності майбутніх інженерів-педагогів із оволодіння економічними знаннями. - C. 117-120.
  40. Панасюк Н. Л. Зварич П. В. Реалізація методу комунікативної атаки в підготовці інженерів-педагогів. - C. 120-123.
  41. Петренко Л. М. Експертна оцінка морфології та змісту інформаційно-аналітичної компетентності керівника професійно-технічного навчального закладу. - C. 123-126.
  42. Пизіна Є. В. Використання е-корпусів для формування професійних компетенцій перекладачів технічної літератури. - C. 127-129.
  43. Пономаренко Л. І. Інформаційно-освітній портал для батьків-вихователів дитячого будинку сімейного типу як засіб розвитку їх педагогічної компетентності. - C. 130-134.
  44. Поплавська О. А. Дистанційне навчання як прогресивна форма підготовки майбутніх економістів. - C. 134-137.
  45. Процай Л. П. Підготовка майбутніх практичних психологів до використання програмних засобів обробки статистичних даних у психологічних дослідженнях. - C. 137-140.
  46. Проценко І. І. Формування професійно-творчих умінь студентів у процесі змістово-процесуальної евристичної діалогової діяльності. - C. 140-143.
  47. Редько Р. Г., Редько О. І. Використання інтенсивних освітніх технологій для підвищення якості навчання у технічному університеті. - C. 144-146.
  48. Романишина Л. М., Кабак В. В. Дослідження ефективності методики формування готовності майбутніх інженерів-педагогів до використання комп’ютерних технологій. - C. 146-150.
  49. Романюк І. М., Кримець Л. В. Сучасні аспекти патріотичного виховання в контексті військово-педагогічного процесу. - C. 150-154.
  50. Романюк М. В. Педагогічні аспекти використання інформаційних технологій в процесі багаторівневої підготовки майбутнього фахівця електроенергетичної галузі. - C. 154-156.
  51. Руда О. Ю., Янчій О. Р., Романенко О. В. Теоретичні аспекти інноваційних процесів в вищій медичній освіті. - C. 157-159.
  52. Руденко М. В. Теоретична модель оцінки методичної компетентності майбутніх інженерів-педагогів. - C. 159-162.
  53. Саюк В. І. Теоретичні засади якості підвищення кваліфікації науково-педагогічних кадрів у системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 162-166.
  54. Синчишина О. А. Інформаційні технології у розвитку професійної компетентності вчителів початкової школи в системі післядипломної освіти. - C. 166-168.
  55. Сокол І. М. Квест як сучасна інноваційна технологія навчання. - C. 168-171.
  56. Соломко М. Т. Застосування електронних технологій навчання під час професійної підготовки студентів педагогічних спеціальностей. - C. 171-177.
  57. Солошич І. О., Державець Д. О. Формування екологічної компетентності у майбутніх технічних фахівців у галузі транспортних технологій при викладанні економічних дисциплін. - C. 177-180.
  58. Топольський В. О. Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітню практику підготовки соціальних педагогів. - C. 180-183.
  59. Тулашвілі Ю. Й. Комп’ютерні технології як системотвірний чинник переходу до інклюзивного навчання осіб з порушеннями зору. - C. 183-186.
  60. Тульська О. Л. Використання методів ситуативного моделювання у формуванні професійної культури майбутніх екологів. - C. 187-189.
  61. Усова В. В. Інноваційні методи і технології навчання. - C. 190-191.
  62. Хатько А. В. Інформатична компетентність майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. - C. 192-195.
  63. Цимбалюк О. Л. Педагогічні тенденції в освіті волині у міжвоєнний період. - C. 195-197.
  64. Шахраюк Б. С. Психологічні аспекти педагогічної практики студентів спеціальності "Технологічна освіта". - C. 198-200.
  65. Шевченко О. П. Інформаційні технології як засіб інтенсифікації процесу іншомовної підготовки студентів вищих технічних навчальних закладів. - C. 200-203.
  66. Шутова С. М. Організація та контроль самостійної роботи студентів. - C. 203-206.
  67. Юнчик В. Л. Методичні особливості дистанційного навчання. - C. 206-209.
  68. Янцур М. С. Підготовка майбутніх учителів технологій до використання інформаційно-комунікаційних технологій в профорiєнтацiйній роботі з учнями. - C. 209-214.
  69. Відомості про авторів. - C. 215-217.
2013
Вип. 7
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського