Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73247/2014/24<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічний альманах
: зб. наук. пр..- Херсон
Pedahohichnyi almanakh

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Теорія і методика організації виховного процесу

  4. Кондрацька Л. А. Етнічна самоідентифікація молодшого школяра: можливості пісенного фольклору. - C. 10-15.
  5. Мусієнко В. С. Трактування поняття "патріотизм" у літературних джерелах. - C. 15-20.
  6. Савченко М. С. Реалiзацiя гендерного пiдходу у навчально-виховному процесі дошкiльного навчального закладу: сучасний погляд на виховання. - C. 20-26.
  7. Розділ 2. Теорія і методика організації навчального процесу

  8. Желанова В. В. Педагогічний інструментарій технології контекстного навчання. - C. 28-34.
  9. Приходько М. І. Педагогічна інновація й ініціатива – найважливіший ресурс розвитку сучасної школи. - C. 34-40.
  10. Юрженко В. В. Реалізація природовідповідного принципу синергетичної міждисциплінарної теорії в освітніх системах: на прикладі освітньої галузі "Технологія". - C. 40-47.
  11. Гричаник Н. І. Аналіз художнього твору як педагогічна проблема. - C. 48-52.
  12. Сафонова І. Я. Особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій для формування математичних компетентностей учнів. - C. 52-56.
  13. Розділ 3. Теорія і методика організації професійного навчання

  14. Зеленська О. П. Використання комп’ютерних технологій для навчання іноземної мови як складової культурологічної підготовки курсантів ВНЗ системи МВС України. - C. 58-63.
  15. Zhernoklieiev I. V. Тhe democratic basis of the future technology teachers training in european nordic countries. - C. 63-68.
  16. Микитенко Н. О. Ієрархічна структура іншомовної професійної компетентності майбутніх фахівців природничого профілю. - C. 69-76.
  17. Серёжникова Р. К. Становление субъектности педагога в образовательном пространстве как фактор профессиональной самоактуализации. - C. 77-82.
  18. Шоробура І. М. Підготовка сучасного педагога до реалізації змісту шкільної географічної освіти засобами інноваційних технологій. - C. 83-90.
  19. Антоненко О. В. Підготовка вчителів іноземних мов у Чеській республіці у світлі реформування вищої освіти Європи. - C. 91-96.
  20. Бовдир О. С. Розвиток комунікативної культури майбутніх юристів як основа професіоналізму. - C. 96-100.
  21. Ворник М. М. Професійна підготовка педагогічних кадрів у контексті наукових підходів. - C. 100-105.
  22. Гирич З. И. Коммуникативная компетенция при обучении русскому языку иностранных тюркоязычных студентов инженерного профиля. - C. 105-112.
  23. Гончаренко Л. А. Підготовка вчителів історії до використання на уроках наративного аналізу. - C. 112-116.
  24. Гурба В. Т. Вокально-педагогічна робота викладача як фактор становлення майбутніх педагогів-вокалістів. - C. 116-120.
  25. Добровольська-Піпіч І. Є. Особливості формування професійної компетентності майбутнього вчителя. - C. 121-126.
  26. Кохановська О. В. Психолого-педагогічні аспекти адаптації майбутніх педагогів до професійної діяльності. - C. 126-131.
  27. Литвиненко І. Ю. Види роботи з навчання англомовного читання студентів технічних спеціальностей. - C. 131-136.
  28. Марецька Л. П. Моделювання процесу розвитку соціокультурної компетентності вчителів української мови в післядипломній освіті. - C. 137-141.
  29. Мельничук Т. Ф. Концепція формування творчої особистості студентів у системі культурно-просвітницької діяльності університетів природоохоронного профілю. - C. 142-148.
  30. Моїсеєв С. О. Самопрезентація особистості як психолого-педагогічний феномен. - C. 148-153.
  31. Нємцева Н. С. Вплив підсвідомого та безсвідомого на процес професійного становлення майбутнього інженера. - C. 153-159.
  32. Одайник С. Ф. Моніторинг фахової діяльності педагога як основа планування його професійного розвитку. - C. 160-166.
  33. Олейник Т. А. Личностно-профессиональное становление будущих учителей в условиях компетентностного подхода. - C. 166-172.
  34. Олендр Т. М. Факультативний курс англійської мови у контексті підвищення професійних комунікативних навичок студентів-істориків. - C. 172-178.
  35. Покроєва Л. Д., Дрожжина Т. В. Розвиток професійної майстерності викладачів закладу післядипломної педагогічної освіти. - C. 178-183.
  36. Ребенок В. М. Особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій під час професійної підготовки майбутніх учителів у ВНЗ. - C. 184-189.
  37. Роменський О. В. Формування комунікативної компетентності маубутніх моряків у процесі вивчення англійської мови за професійним спрямуванням. - C. 189-195.
  38. Сізов В. В. Психолого-педагогічні проблеми розвитку студента вищого навчального закладу музичного спрямування (до постановки проблеми). - C. 195-199.
  39. Фруктова Я. С. До проблеми проектування змісту професійної підготовки майбутніх вчителів біології: теоретико-методологічний та практичний аспекти. - C. 200-207.
  40. Розділ 4. Теорія змісту, організації та управління навчально-виховним процесом

  41. Приходько В. М. Концептуальні основи моніторингу якості виховної діяльності: управлінсько-педагогічний аспект. - C. 209-215.
  42. Бабко Т. М. Особливості управлінської діяльності загальноосвітнього навчального закладу сільської місцевості в умовах мережевої взаємодії. - C. 215-220.
  43. Козлов Д. О. Науково-методичне забезпечення процесу формування управлінської компетентності магістрів педагогіки вищої школи. - C. 221-227.
  44. Устинова Н. В. Особливості переходу традиційних освітніх закладів на інноваційні форми навчання. - C. 228-233.
  45. Ястребова В. Я. Управління взаємодією закладів освіти сільської місцевості із зовнішнім середовищем. - C. 233-240.
  46. Розділ 5. Соціальна педагогіка

  47. Волошина Т. А., Лапшина І. С., Лупінович С. М., Лупінович К. С. Організація ефективного процесу впровадження інклюзивної освіти через створення системи маркетинго-моніторингових досліджень. - C. 242-248.
  48. Султанова Н. В. Освітня інтеграція дітей з обмеженими можливостями як соціально-педагогічна проблема. - C. 249-255.
  49. Розділ 6. Історія педагогіки

  50. Коляда Н. М. Підготовка та підвищення кваліфікації організаторів дитячого руху в Україні (20-30-ті роки ХХ ст.). - C. 257-263.
  51. Кузьменко В. В., Жорова І. Я. Організаційні засади розвитку професіоналізму вчителів природничих дисциплін в системі післядипломної освіти України періоду державної незалежності. - C. 264-269.
  52. Кузьменко В. В., Слюсаренко Н. В. Життєвий шлях та наукові здобутки професора В. К. Сидоренка. - C. 270-277.
  53. Данилова О. І. Особливості реорганізації професійно-технічних навчальних закладів Херсонщини у світлі освітньої реформи 1984 року. - C. 277-282.
  54. Ісаченко В. П. Життєві детермінанти становлення педагогічного світогляду П. Житецького (1837–1911). - C. 282-290.
  55. Кульчицький В. Й. Фактори розвитку соціально-педагогічних особливостей патріотичного виховання в Україні другої половини ХХ століття. - C. 290-295.
  56. Нагрибельний Я. А. Формування особистості засобом навчання у морських закладах Півдня Херсонщини (кін. ХІХ ст.). - C. 295-300.
  57. Терентьєва Н. О. Інтеграція університетської освіти та економіки в умовах другої академічної революції (загальний огляд). - C. 300-306.
  58. Чайка О. М. Розвиток творчої самостійності майбутнього фахівця: філософський аспект. - C. 306-311.
  59. Христенко О. М. Духовне виховання в просвітницькій діяльності українських емігрантських жіночих організацій (перша третина ХХ століття). - C. 311-316.
  60. Відомості про авторів. - C. 317-319.
2014
Вип. 24
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського